Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΛΙΤΣΑ...!!

Ναι...
Σημερα εκαμαμε την μεταφορα των επιπλων...Και των περιουσιακων στοιχειων...!!
Τα φορτωσαμε ολα σε ενα φορτηγο...Και..."Απο δω παν κι οι αλλοι"...
Το..."Μωλο" μας...Επηγε σημερα στο δικο του σπιτι...!!
Το μωρο μας...Που δεν ειναι πια μωρο...Αλλα που...Δυναμει μπορει να κανει...Δικα του..Μωρα...
Ηρθε η ωρα του...Να πεταξει απο τη φωλια...!!
Το μικροτερο παιδακι μου...Φοιτητρια της Φιλολογιας Αθηνας...Με το σπαθακι του...
Απο..Δευτερα...
Αγωνιζεται..Τον δικο της ..ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ...Για τη δικη της ζωη...Και με την απολυτη...Δικη της ευθυνη...
Εχει τις σπουδες της...Τη δουλεια της...Και θελησε την ανεξαρτησια της...
Να περπατησει, στη ζουγκλα...Με το δικο της βηματισμο...!!

Τη θυμαστε την μικρη μου κορη...Σας τα εχω ξαναπει...
Ειναι αυτη...Που,οταν την..Βαφτιζαμε...ΑΠΑΙΤΗΣΕ...Να λαβει ΚΑΙ το ονομα ΕΙΡΗΝΗ...
Επειδη της...Αρεσε, σαν ονομα...!! Μαζι με αυτο, που ειχαμε αποφασισει,χωρις να τη ρωτησουμε...Εμεις οι μεγαλοι...!!...Ετσι βαφτιστηκε..Ιωαννα-Ειρηνη...!!
Ειναι αυτη η αριστουχος μαθητρια...Στο δημοτικο, το Γυμνασιο, Το λυκειο..Σημαιοφορος...!!
Αυτη...Που ταυτοχρονα...Στις καταληψεις του σχολειου της...Πρωτοπορος...Για μια αιθουσα
υπολογιστων...Και ενα εργαστηριο φυσικης...!!
Αυτη...
Που βγηκε και ειπε στον λυκειαρχη...Οτι εγγυαται προσωπικα...Οτι στην καταληψη...
Δεν θα χαλασει τιποτα...Δεν θα γραφτουν οι τοιχοι...Δεν θα σπασουν θρανια...!!
Και εγινε ετσι...!!
Αυτη...Που με τις μοναδες της..Μπηκε Αθηνα...Για να μη της λενε...Οτι μπηκε...Πολυτεκνακι...
Αυτη...Που..Οταν την λεγανε..Φυτουλα...!!
Τους αντιγυριζε, οτι διαβαζει,ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ......Οχι οπως το συστημα επιδιωκει...!!
Αυτη που...Απο εξι χρονω...Εβαζε τα γειτωνοπουλα στη σειρα...Και "παιζανε" το σχολειο...
Κανοντας τη δασκαλα...Γιατι αυτο γεννηθηκε για να κανει...!!
[πολλοι απ αυτους...Μονο αυτην την δασκαλα σεβαστηκαν...Σ ολη τη ζωη τους...!!]

Ειναι και αυτη...
Που ητονε, ο καλυτερος Πλαη Μαιηκερ..Που συναντησε, ο προπονητης της...Στην ομαδα μπασκετ...Του Δημου...!!!
Η πρωτη χορευτρια...Νησιωτικων χορων...!!
Και τελος...Αυτη που τιμηθηκε...Απο τις ψηφους των συντροφων της...
Με τη θεση του νομαρχιακου οργανου...!!

Ναι...
Ειμαι πολυ περηφανος...Γι αυτο το παιδι...Φιλοι μου...!!
Με την ΑΤΣΑΛΙΝΗ καρδια της...Ανετρεψε..Ολες τις στατιστικες και τα δεδομενα...
Και τα γαλλονια της...Πλακα,ως το γονατο...Τα κερδισε επαξια...
Σ ενα δυσκολο και αγριο περιβαλλον...
Σε μια εποχη...Που και οι δυνατοι..Λυγιζουν...!!...
Οι πολυ δυνατοι...Στεκονται...
Και οι...Παρα πολυ ξεχωριστοι...Προχωρανε...Βρισκουν δουλεια...Μεσα στην Κριση...
Και πραγματωνουν ονειρα...!!
Μπαινουν μεσα στην "Καραβελλα"...Και πανε...
Να συναντησουν το μελλον...Που μονοι τους και υπευθυνα...
Εχουν επιλεξει...!!

Ναι...Ωραια...
Και μενω τωρα εδω μονος, μεσα στον κοσμο...
Τρελλαμενος απο την παραλογη ανισυχια και την αγωνια...Απαισιος ψευτης...
Σε ολα οσα διδασκα, τοσα χρονια...Και της ελεγα...!!
Να προσπαθω, να βρισκω δικαιολογιες...
-Να σου βαψω το δωματιο...
-Να σου φτιασω τη βιβλιοθηκη...
-Να περασω το "αρκουδισιον"...
Και αλλα φρικτα ψεμματα...!!
.....Για να ειμαι εκει...Καθε μερα, αν γινεται...

Αθλιοτητες...Ενος γονιου,που...Εξαρταται...Απο τα παιδια του...
Που...Αν και φυγαν και τα...Αλλα...ΠΟΤΕ δεν εσυνηθισε αυτο τον χωρισμο...!!
Αλλα...
Αθλιοτατε Μαχαιρη...Σχιζοφρενη...
Αυτη η Κοκκινη τριανταφυλλιτσα...Ριζωσε...Μεγαλωσε...Ομορφυνε...Απλωσε...
Και το δικο σου....Ποτισμα και το καλαμι...
Της ειναι πλεον...Απολυτως...
Αχρηστο...!!

Καλη σου τυχη...Ευτυχια και υγεια για παντα παιδι μου...!!
Και καλη σου δυναμη...

41 σχόλια:

  1. Απο τότε που το συζήταγε σήμερα έφυγε?
    Α! Εμένα έφυγαν, ξαναγύρισαν σκέφτονται να ξαναφύγουν...αυτή την δουλειά κάνουμε!
    Πάμε κι'ερχόμαστε! χαχαχαχα!

    Συγχαρητήρια στην μικρή Μαχαιρίνα!
    Πάντα πρώτη ανάμεσα στους πρώτους!

    Να την χαίρεσαι Μαχαίρη μου με την Μαρικούλα σου, να την βλέπετε να προοδεύει συνεχώς και σεις να ευτυχείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαρυ...
    Ηθελε να βρει πρωτα μια δουλεια...Και βρηκε...
    Και μετα..Ηθελε να σιγουρετει...Και ζητουσε ενα σπιτι που να την βολευει για τη δουλεια της και για το Πανεπιστημιο...
    Αληθεια...
    Εσυ ΚΑΡΥ...
    Πως δεν ανισυχεις;;
    Μηπως ειναι αγορια τα δικα σου και ειναι πιο..
    Ακινδυνο;;[ειναι;;]
    Εγω...Εχω σκασει...!!

    Ευχαριστω για τα καλα σου λογια..Και συ τα δικα σου, να τα δεις, οπως επιθυμεις...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πωπω με δάκρυσες ρε φίλε.. κράτα γερα και μη του φορτώνεσαι του παιδιού.. να το χαίρεσαι.. και να χαίρεσαι.. καλά τα κατάφερες φαίνεται.. :) :)
    την καλησπέρα μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαχαίρη εγώ θα σου ευχηθώ απ΄την ψυχή μου..... να την χαίρεσαι την κορούλα σου που ανήγει τα φτερά της, και όπως σε μπλογκοκόβω θα είσαι, ψυχή τε σώματι, πάντα κοντά της όπως ο κάθε γονιός που αγαπάει το ΅δενδράκι΅ του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έλα βρε Ματόρα...με συγκίνησες!!!
    Τι περισσότερο αλήθεια θέλει ένας γονιός από το να έχει το δικαίωμα να μιλήσει όπως μας μίλησες...
    αυτά που μόλις μοιράστηκες μαζί μας Μάστορα είναι η περιουσια σου...είναι τα γαλόνια τα δικά σου...είναι όλα τα λεφτά γμτ...όχι τόσο για τα πρωτεία μα για το ήθος περισσότερο...μην ανησυχείς όλα καλά θα πάνε...

    Και το δικο σου....Ποτισμα και το καλαμι...
    Της ειναι πλεον...Απολυτως...
    Αχρηστο...!!
    Αυτό να το ξέρεις δεν ισχύει...ούτε να το πιστέψεις ούτε να το ξαναπείς!

    Μπορείς σε παρακαλώ να της κανεις μια αγκαλιά από μένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε μου καλησπέρα.
    Σωστή η κίνηση της μικράς. Έτσι πρέπει στα παιδιά και σε μας έτσι συμβαίνει,να μην μπορούμε να το χωνέψουμε,να φοβόμαστε, να ανησυχούμε,να μην μπορούμε να αποδεχτούμε ότι τα μικρά μας μεγάλωσαν και έχουν πια την δική τους ζωή,ότι πρέπει να δοκιμαστούν να δώσουν την μάχη τους.
    Μωρέ δεν πάει να μας έχουν αποδείξει ότι έχουν την ικανότητα,ότι διαθέτουν τα προσόντα...
    Είναι που εμείς συνεχίζουμε να είμαστε γονείς και εκείνα τα μικρά μας.
    Μην την φοβάσαι,θα τα καταφέρει.
    Καλή δουλειά φαίνεται να έχετε κάνει και οι δυο σας με το Μαρικάκι σου.
    Σου το λέω εγώ που ήταν και αγόρι και που ηρέμησα μόνον όταν βρέθηκε να ζει με την σημερινή του συντρόφισσα και πια αισθάνθηκα ασφάλεια.
    Καλοτάξιδη να είναι,στο ταξίδι της δικής της ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με συγκίνησες βρε χαζομπαμπά!!!!Να χαίρεσαι όλα σου τα παιδάκια και να είσαι περήφανος και πάντα δίπλα τους!!!

    :-)))

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατάλαβες Μαχαίρη,τώρα που διάβασες την ΒΒ γιατί δεν πρέπει να ανησυχείς! Μα γιατί έχεις κορίτσι!!!
    Είδες τι έκανε, βεβαιώθηκε, τα μέτρησε , βρήκε την δουλίτσα της, έψαξε την γειτονιά και μετά κουβάλησε...σίγουρα πράγματα!
    Οργανωμένα και υπολογισμένα όλα!
    Γιατί ν'ανησυχείς λοιπόν?

    Ενώ τα αγοράκια, με τις συντρόφισσες κινδυνεύουν περισσότερο!
    Ολα θα πάνε καλά γιατί τα παιδιά μας έχουν μεγαλώσει με τις αρχές τις δικές μας.
    Γι'αύτό και θα πρέπει να τους έχουμε εμπιστοσύνη, είτε είναι αγόρια είτε κορίτσια.

    Δεν είναι τόσο η αγωνία μας όσο ο πόνος που γεννιέται απο την απουσία τους.
    Όταν όμως περάσουν οι εβδομάδες συνηθίζεις...
    θα το δεις και συ!
    Οι πρώτες μέρες είναι οδυνηρές..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κουλπα φιλε...
    Τωρα θα δειξει...
    Τοσες ωρες...Πεταγμα...
    Ετσι θα κανεις την..Ουρα..Ετσι τα φτερα...
    Ετσι τα λαθη...Ετσι τα μετρηματα...
    Και τ αφηνεις...
    Να ανοιξει τα πανια...
    Και θα το κοιτας,οσο ξεμακραινει...
    Και καμαρωνεις...
    Σαν γυφτικο σκερπανι..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΙΝΟΡΑΚΙΑ...Φιλε..
    Ευχαριστω φιλε μου...Και στα δικα σου παιδια να τα δεις...Κατα πως τα θελεις...!!
    Της επηρα..Ενα φωτιστικο, μ ενα ματακι...
    Θα ειναι το..Ματακι μου, της ειπα...
    Οπου θα σε κοιταζει, για παντα..Και θα σε προστατευει..
    Οπως καθε γονιος...Οπως λες..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΛΕΝΑ...
    Αγκαλιες πολλες...Και σε σας...Και στα παιδια σας...!!
    Τα γαλλονια...Τα φερει, αυτος που η ζωη του τα χαριζει...Οχι για να ξεχωριζει...Αλλα για να δειχνει...
    Να τεκμηριωνει και να ζυγιαζει...Την προσπαθεια, του παιδιου...!!
    Γιατι ειναι ευκολη η διακριση...Αρκει να επικεντρωνεις στοχο...
    Και αυτηνης ο στοχος της,ηταν απο νωρις ξεκαθαρος...Βιωματικα δοσμενος...Θαρρεις...
    Απο το Θεο...!! Τι να πω...
    Αυτο νοιωθω..Αυτο σας λεω...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΒΒ...
    ΑΧΧΧΧ...!!Εμεις οι...Αντρες...!!
    Που...Ξυριζομαστε, απο τα δωδεκα...Χωρις γενια...
    Και καμωνομαστε στον..Καθρεφτη, μυστικα...Τον Σβατζενεγκερ...!!
    Σοφη κουβεντα ειπες...
    Τα μωρα μας...Ειναι παντα..Τα μωρα...!!
    Τις αποδειξεις, οπως λες τις εχω...Αλλα να...
    Ενας κομπος,μωρε...!!
    Για καθε παιδακι που φευγει...
    Να...
    Να αντεξει το σκαρι...Τα κυματα, που ερχονται...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΡΥ...
    Τα εχω ξαναπερασει...
    Καθε φορα λεω...
    Ενταξει...Εμαθα...Τωρα,ψυχραιμα...Το παιδι,εχει αξια...
    Και καθε φορα...

    Τιποτα δεν εμαθα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΚΑΤΖΟΧΟΙΡΕ...
    Προσπαθω να αποφυγω το...Χαζομπαμπαλικι ΓΜΤ...!!
    Το κοροιδευω και το απεχθανομαι...
    Αλλα...μεταξυ μας...!!
    Οι μπαμπαδες, μου φαινεται...Πιο χαζοι ειμαστε...
    Απο τις,,μαμαδες...!!

    Μην το πεις πουθενα αυτο..Θα ειναι το..Μυστικο μας..!!

    Ευχαριστω,για τις ευχες σου...!!
    Και ανταποδιδω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαχαίρη, φίλε, καλησπέρα.
    Δυο έχω, κόρες. Κι αφού γεννήθηκαν και μεγάλωσαν, η σκέψη πάντα πηγαίνει και γυρίζει σ’ αυτή τη στιγμή που όλο και κοντοζυγώνει. Είναι γραφτό όμως, από τα λίγα που είναι έτσι, γραμμένα, να συμβούν στον άνθρωπο. Η εξέλιξη. Το γεννάς, το πονάς, κλαίει, κλαις, γελάει, γελάς και συ, το καμαρώνεις, μεγαλώνει, του διδάσκεις πράγματα, σε μαθαίνει κι αυτό. Το δικό σου. Και μετά φτάνει η ώρα. Και το δωμάτιο αδειάζει. Δεν φεύγει μακριά, μα φεύγει. Και οι έγνοιες εκεί. Να τρώει καλά, να ντύνεται να μην κρυώσει, να προσέχει... Όμως αυτή είναι η ζωή, ένα φευγιό, ένα ταξίδι. Με συνεπιβάτες ή μόνοι, ταξιδεύουμε όλοι, στον προορισμό του ο καθένας. Κι οι βαλίτσες, τα μπαγκάζια, οι αποσκευές του καθενός είναι που κάνουν τη διαφορά. Τι κουβαλά κανείς μαζί του στο ταξίδι. Δεν σε γνωρίζω από παλιά φίλε, λίγος ο καιρός. Πολύς όμως για να καταλάβω τι καπνό φουμάρεις, που το πας. Μαντεύω και τι συντρόφισσα έχεις στο πλευρό σου. Αυτή που αξίζει σ’ έναν σαν και σένα. Δεν μπορεί να πέφτω έξω. Γιατί μιλάς από καρδιάς και η καρδιά δεν μπορεί να πει ψέματα. Κι είμαι σίγουρος πως η Ιωάννα-Ειρήνη θα βρεί την ευτυχία της. Γιατί το δρόμο της τον βρήκε από νωρίς. Γερή και καλοτάξιδη λοιπόν στο μακρύ δρόμο της ζωής. Με τέτοιες «αποσκευές» δεν τη φοβάμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελπίζω η Καρυ να μην λέει ειρωνικά την φράση:
    "Κατάλαβες Μαχαίρη,τώρα που διάβασες την ΒΒ γιατί δεν πρέπει να ανησυχείς! Μα γιατί έχεις κορίτσι!!! "
    Αν όμως το λέει ειρωνικά και θα είχε δίκιο αν είχε απέναντί της κάποιον που ξεχωρίζει τις τύχες των αγοριών από τα κορίτσια, έχω να της πω, ότι η αναφορά μου στο γένος,κινείται στο ίδιο πνεύμα με το σχόλιό σου στην Κάρυ, που λέει:
    "Μήπως είναι αγόρια τα δικά σου και είναι πιο..ακίνδυνο;
    Ξαναλέω ότι ελπίζω να μην το λέει ειρωνικά και να βρίσκεται στο ίδιο πνεύμα με μας, διαφορετικά θα σκεφτόμουν ότι έχω πέσει έξω σε κάποιες εκτιμήσεις μου σχετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. όταν η φωλιά αδειάζει,
    αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση,
    και κανένας και τίποτα δεν σε έχει προετοιμάσει γι'αυτό

    την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συχγαίρω την Ιωάννα Ειρήνη,
    με την απόφαση της να παλέψει
    τη ζωή με τις δικές της δυνάμεις,
    δεν αμφιβάλω ότι θα πετύχει σε
    όλους τους τομείς,γιατί από μικρή
    είχε σωστή καθοδήγηση.
    Με όποιο δάσκαλο θα πας
    τέτοια γράμματα θα μάθεις.
    Καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ!!! αυτό το συναίσθημα.
    Η ανησυχία (που να 'ναι τώρα; κι αν αυτό; κι αν εκείνο; να κλειδώνεις πάντα, να μην ανοίγεις σε κανέναν, να...να...)
    Οι τύψεις (εγώ τρώω, το παιδί μου;, εγώ έχω παρέα, το παιδί μου; εγώ...το παιδί μου...)
    Το άδειο δωμάτιο, τα άδεια συρτάρια, αυτή η παράξενη ησυχία...
    Μεγαλώνουν τα βλαστάρια μας Μαχαίρη, ανοίγουν τα φτερά τους και φεύγουν!!!
    Κι εμείς πίσω να αναρωτιόμαστε: "Του έχω δώσει γερές βάσεις; Το έχω μεγαλώσει σωστά; Του έχω δώσει τα εφόδια να ανταπεξέλθει σε όλα τα δύσκολα;"
    5 χρόνια μακριά μου και ακόμα να το συνηθίσω.
    Να 'ναι καλά, τυχερά και δυνατά!!!

    Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ συγκινητική η εξομολόγησή σου σήμερα.
    Είναι πάντα ωραιο οι άνθρωποι να δείχνουν τα συναισθήματά τους και να μην κυκλοφορούν συνέχεια με τις πανοπλίες τους, ειδικά μέσα στο σπίτι και δίπλα στα παιδιά τους.
    Φαίνεται οτι κι η κόρη σου είναι πολύ αξιόλογο κορίτσι και να τη χαίρεσαι. Σίγουρα έχετε κάνει καλή δουλειά οπότε μην ανησυχείτε για τίποτα.
    Άχρηστος ο γονιός δεν είναι ποτέ. Μόνο αυτές οι κουβέντες εδώ, μόνο που ξέρει πόσο την εκτιμάς και πως είσαι εκεί φτάνει. Η φυσική παρουσία καθημερινά από μόνη της δε λέει τίποτα έτσι κι αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι χαζομπαμπας που εισαι κ χαιρομαι! Να την χαιρεσαι! Το ξερει οτι θα εισαι παντα εκει.. Και εκεινη ειναι εκει για σενα ;)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΑΣΤΟΡΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΤΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φιλε Οικοδομε...
    Δεν ειμαι πρωταρης...Προηγουμενα, φυγαν και καποια αλλα παιδια μου...
    Αλλα μονιμα...Αλλα, προσωρινα..[Ανεργια]
    Τωρα..Εφυγε η μικρη...
    Αλλα δεν το εμαθα το μαθημα μου...!!
    Οπως ειναι γραμμενο να φευγουν...
    Ειναι γραμμενο, και μεις να ανησυχουμε...!!

    Καθε φορα...
    Λες, ψυχραιμια...!!
    Αλλα δεν το κανεις, ποτε...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευτυχώς που ξαναπέρασα για να διαβεβαιώσω την ΒΒ ότι δεν έχω ίχνος ειρωνείας στο σχόλιό μου!
    Εννοώ, ότι οι γυναίκες είναι περισσότερο οργανωμένες απ'ότι συνήθως σ'αυτή την ηλικία είναι οι άντρες!
    Το εξηγώ στην συνέχεια στον Μαχαίρη γιατί δεν θα πρέπει νάχει κανένα φόβο για την κοπέλλα του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΒΒ...
    Αληθινα, νομιζω...Οτι υπαρχουν γονεις..Που εχουν την εντυπωση, οτι τα αγορια...Κινδυνευουν λιγωτερο...[Δεν συμβαινει]
    Αντιθετα, εγω πιστευω, οτι κινδυνευουν περισσοτερο...!!
    Η Καρυ λεει...
    Οτι το κοριτσι...Ειναι πιο..Μυαλωμενο...!!
    Σχεδιαζει περισσοτερα πραγματα, και τσεκαρει περισσοτερο..[προοπτικη σκεψη..Αγνωστη στους αρσενικους...]

    Αυτο εννοεις και συ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΕΓΚ....
    Για ποιο πραγμα αρχιζει η αντιστροφη μετρηση;;;
    [ΩΧ]
    Δεν το σκεφτηκα ετσι..!!
    Απλα ανισυχω...!!
    Για ολα τα παιδια...Με την παλιοζουγκλα...
    που ζουμε..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΕΡΙΛ...
    Καταλαβα..Κι εσυ του σωματειου ανισυχουντων ισοβιως γονεων εισαι..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΓΡΙΝΙΟ...
    Θα δειξει...
    Καλοτυχα να ειναι...!!
    Αυτη η..ησυχια...Που λες...!!
    Χωρις φωνες, και γελια και κλαμματα...

    Κι εκεινες, οι...Απαισιες μουσικες τους...!!

    Ακομα και οι καβγαδες...Οι γκρινιες...

    Ολα αυτα τα αγαπημενα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΦΡΕΖΙΑ...
    Ευχαριστω, για ολα τα καλα σου λογια...
    Ας ειναι καλοτυχα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΑΡΟΥΛΙ...
    Βεβαιως και ειναι...
    Οι σχεσεις γονεων και παιδιων..Ειναι παντα ισοβιες...
    Μια και ο γονιος...Ενω συνεχως ΚΡΙΝΕΤΑΙ...
    [και καλως κρινεται, διοτι εχει την ευθυνη...]
    ΑΥΤΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ...
    ΠΟΤΕ...
    Δεν κατακρινει τα παιδια του...
    Του εχει αφαιρεθει αυτο το δικαιωμα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΔΗΜΗΤΡΗ...Ευχαριστω...!!

    Και ολους σας, σας ευχαριστω...!!
    Βρηκα πολλους...Ομοιοπαθεις...
    και...Αναθαρρησα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. AnD
    Βρηκες τον πρωτο εχθρο της πανοπλιας...
    Ουτε σε προστατευει...Ουτε σε δυναμωνει...
    Και δυσκινητο και κρυο σε κανει...
    Εμενα τα παιδια μου...Με ξερουνε..Αφτιασιδωτο...!!
    [η Μαρικα λεει...-Εσυ εχεις τεσσερα παιδια, εγω εχω..Πεντε..!!]
    Με παιχνιδια, με μπουγελα, με παλαιματα...!!
    Γι αυτο τα εκαμαμε τα παιδια...Διοτι μας..Αρεσαν...!![και τα..Ξαδερφια τους, μας αρεσαν...Και τα παιδια στο σχολειο...και στο δρομο...
    και ολα τα παιδια, του κοσμου...!!
    Τους μαθαιναμε...Και μεις, εμαθαιναμε απο αυτα...!!
    Αλοιμονο, αν φορα κανεις πανοπλια με τα παιδια του...!!
    Θα φορεσουν και αυτα...!!
    Και θα την φορανε..Με ΟΛΟΥΣ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να το χαίρεσαι το στερνοπούλι σου Μαχαίρη!!(μαζί με όλα τα καμάρια σου!)
    Τα παιδια ειναι πουλια φίλε μου..και είθε να ανοίγουν τα φτερά τους και να'χουν ξάγναντο ουρανό στο διάβα τους,να φτάνουν τα όνειρά τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν τη φοβαμαι! Με τέτοιο πατέρα, με τέτοιες αρχές που της διοχέτευσες θα τα καταφέρει!

    Καλή επιτυχία σε ότι κανει! καλή δυναμη

    Και να θυμασαι πως οταν εσυ σταματησεις να της προτεινεις δουλειες για να πηγαινεις.....στανταράκι θα αρχίσει να σου προτείνει εκείνη! Ακουσε κι εμενα μια φορα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΙΛΥΣ...
    Το ξερω, φιλη μου..Πουλια γεματα ονειρα και με τη ζωη μπροστα..!!
    Σε καθε περιπτωση..Τα καλα ειναι περισσοτερα απο τα ασχημα...
    Ομως το φευγιο τους...
    Πληγωνει..
    Ας ειναι..Οπως λεει και ο φιλος ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ πιο πανω..
    Ειναι γραμμενο...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΟΥΛΙΤΑ ΜΑΣ...Καλημερα...
    Απο το στομα σου...Και στου Θεου τ αυτι..
    Τουλαχιστον να γινει...Ομαλα η...Απογειωση..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλό φθινόπωρο μαχαίρη μου , λοιπόν αν και δεν το νοιώθω το φευγιό γιατί και οι δυο πρώτες βρίσκονται Αθήνα και κατοικοεδρεύουν στην οικία του σπιτιού μας χθες που έπρεπε να πάει η μικρή μόνη της στο σχολείο κάτι ένοιωσα να με σφίγγει ......

    Καλή δύναμη και καλή τύχη στη στρατα της ,απο καρδιάς φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Marilise...
    Η Κορες μου ολες..Σπουδαζουνε Αθηνα...
    Δεν εφυγε,για να σπουδασει...Εφυγε,για να..Φυγει..!!
    Εμενα να δεις, πως με "σφιγγει"..

    Καλοτυχα να ειναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλέ μου μαχαίρη!!!!
    Πώς με συγκίνησες! Να τα χαίρεσαι όλα σου τα παιδιά. Συγχαρητήρια που είναι τόσο άξια!!!
    Καλό κουράγιο, υγεία και ευτυχία στο νέο της ξεκίνημα! Οι ευχές μας να τη συνοδεύουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή