Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ...

Αυτο το μηχανακι που μετραει τις αναρτησεις...
Μετραει αυτη την αναρτηση για 50στη...
Χρονια μας και σας πολλα...
Και σας που με διαβαζετε...[Τιμη και περηφανια μου για ολους σας]
Και γω που γραφω.....
Αφιερωνω λοιπον τη σελιδα αυτη...Σημερα...
Στη θεληση που ξερω πως εχετε ΟΛΟΙ...
Να δωσετε λιγο αιμα...Απο το δικο σας...
Για οσους το εχουν αναγκη...
Ειναι οι αρρωστοι γεροντες...
Οι ανθρωποι που εχουν υποστει μεταμοσχευση...
Οι εγχειριζομενοι, για οποιονδηποτε λογο...
Οι τραυματιες απο τροχαια...
Και βεβαια...Το σπουδαιοτερο...
Τα παιδια με Μεσογειακη αναιμια...
Δινοντας λιγο αιμα...Οσο τρεχει απο ενα χτυπημα στη μυτη...[200 μλ]
Πετατε εναν αστερια στη θαλασσα...
Σωζετε εναν ανθρωπο απο βεβαιο θανατο...
Δινετε ενα ''φαρμακο'' που ακομα δεν εχει εφευρεθη...Το αιμα...
Απολαμβανετε, χωρις κανενα κινδυνο, κανενα κοστος...
Την τιμη να ειστε ανθρωπος...Αληθινος συνειδητος πολιτης της χωρας σας...
Μια και εχετε την τυχη...Να γεννηθειτε...Στη χωρα που εφηβρε...Τον ανθρωπισμο...
Την εννοια για τον συνανθρωπο...Τον αγνωστο...Χωρις συμφερον...
Δειχτε το...Σε καθε οργανωμενο νοσοκομειο, θα σας πουν...Δωστε..υπερ Πατριδος...
Και νοιωστε την υπεροχη, μοναδικη χαρα... της προσφορας...

18 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια μαχαιρη, να τα χιλιάσεις!!
    Μακάρι να δώσουν όλοι, το ωραιότερο δώρο που οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει, χωρίς κανένα κόπο.
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαστορα καλησπερα, μπραβο για την αναρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το καλύτερο δώρο που μπορεί να κάνει ο καθένας για τον συνάνθρωπο.μακάρι να γίνουν όχι μόνο 1000 οι αναρτήσεις σου αλλά πολυ περισσότερες.καλό μηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι αιμοδότρια επαγγελματίας...

    χαχαχα


    Πως θα μπορουσα αλλωστε να μην είμαι;

    Δε στοιχίζει τίποτα και βοηθάει απέραντα!

    καλα εκανες και αναρτησες αυτό το θεμα, διοτι ειναι πολυ σημαντικο να το αποφασισουμε ολοι (οσοι μπορουν βεβαια) και να βαζουμε ενα μικρο λιθαράκι στον ανθρωπισμο!!!

    φιλιά πολλά σοφέ μου μαχαίρη!

    Καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τις εκατοτησεις(που θα γινει συντομα)!! Πολυ καλη σκεψη και παρακινω και εγω τους γυρω μου πλεον στην οικογενεια ειναι ολοι εκτος απο εμενα που δεν γινεται αντιθετως..
    Την Κυριακη εδωσαν παλι!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαχαίρη μου, η μοίρα σου και δική μου μοίρα.Είμαστε όλοι εγκλωβισμένοι άλλος ποιο σύντομα, άλλος αργότερα,, στον ίδιο βαρέλι με τις γάτες θα βρεθούμε και όσο πιο σύντομα μας γίνει συνείδηση και το καταλάβουμε αυτό και δεν περιοριζόμαστε στα λόγια και στην μιζέρια μας τόσο καλύτερο για μας .

    Βρίσκομαι και γώ σε μεγάλη ανασφάλεια, βλέπω σαν σε όραμα το ζοφερό αύριο και τρομάζω και θυμώνω και για να σου πω και την αλήθεια δεν ξέρω και πως να αντιδράσω, όσο δεν βρίσκεται κάποιος να πει Αδέρφια, γενική απεργία! όλοι κατεβάζουμε ρολά όλοι σταματάμε τις μηχανές.

    Ο λόγος που σταμάτησα έστω για αυτόν τον μήνα να ασχολούμαι με το pc, δεν ήταν άλλος από το να ασχοληθώ ενεργά στην προσπάθεια επικοινωνίας με τον κόσμο.Σοβαρό πρόβλημα, ΄Έχουν κάνει καλή δουλεία τα μέσα και οι μηχανισμοί τους .

    Μαχαίρη μου από καρδιάς σου εύχομαι τα καλύτερα.Δεν ξέρω αν το μπορείς, γιατί στη φάση που είμαστε δεν ξέρω αν εξαρτάται πια από την ικανότητα και τις δυνάμεις ενός εκάστου.Εκείνο όμως για το οποίο είμαι σίγουρη είναι ότι αξίζεις τα καλύτερα και με το παραπάνω και δεν είναι τρόπος του λέγειν το εννοώ.
    Σε απάντηση του προηγούμενου σχόλιού μου,γιατί σκέφτηκα ότι μπορρεί να μην το δεις,στην περασμένη σοου ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαχαίρη,

    έχω δώσει πάρα πολλές φορές αίμα... Έχω χάσει την κάρτα του εθελοντή αιμοδότη και όλο λέω να βγάλω καινούρια και όλο κάτι συμβαίνει.

    Το έχουν ανάγκη κάποιοι άνθρωποι και σε μας όλη αυτή η διαδικασία δε στοιχίζει τίποτα.

    Φαντάζεσαι λοιπόν πως σε κάποιες χώρες οι άνθρωποι είναι αναγκασμένοι να πουλάνε το αίμα τους με το λίτρο για να πάρουν λίγα χρήματα και να εξασφαλίσουν λίγη τροφή???
    Τραγικό...
    Καλο σου βράδυ και συγχαρητήρια για αυτή την ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. EVIE...Eυχαριστω...Καλη εβδομαδα...
    Σε περιοδο γενικης επιστρατευσης...Επι 2500
    νεοσυλλεκτων στρατιωτων, δωσαμε εθελοντικα αιμα...15 ατομα...Και αλλοι 15 με σπανιες ομαδες...υποχρεωθηκαν να δωσουν...Σημερα ειναι το ΑΙΜΑ απο τα πιο πολυτιμα πραγματα σε μια χωρα πρωταθλητρια σε...τροχαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΗΜΗΤΡΗ...
    Καλησπερα και σε σενα...
    Καλον αγωνα να εχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Fortunata...
    Ευχαριστω, για τις ευχες...Σκεπτομαι πρωτα τα παιδια με μεσογειακη αναιμια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κουλα...
    Δεν περιμενα και κατι διαφορετικο απο σενα...
    Ελατε να παρουμε και τους φιλους μας...Θα μαθουν δωρεαν και την ομαδα αιματος τους και τον αιματοκριτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΑΡΟΥΛΙ...
    Ολοι μαζι, φιλοι και συγγενεις, για να μην υποχρεωνεται η χωρα μας να εισαγει αιμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΒΒ
    Το σχολιο σου το ειδα και απαντησα στην ιδια αναρτηση...
    Θα στειλω μαιηλ για περισσοτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δημητρα...
    Το να δωσει κανεις αιμα ειναι εξαιρετικη πραξη ανθρωπισμου, που για μας τους Ελληνες θα επρεπε να ειναι...αυτονοητη...
    Αυτο το"βρωμικο" αιμα που λες το κανουμε εισαγωγη στη χωρα μας, γιατι...δεν καλυπτεται η ζητηση για τις αναγκες μας...
    Μπορει να δοθει σε καποιο συγγενη μας, σε μια αναγκη...Αν δεν δωσουμε εμεις αιμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαχαίρη,

    Από τις πιο ουσιαστικές και ανθρώπινες αναρτήσεις των τελευταίων ημερών, στη blogόσφαιρα!
    Δεν μπορώ να δώσω αίμα, αλλά είμαι δωρήτρια οργάνων.
    Αίμα δίνει ο Μήτσος, αρκετοί φίλοι, ο πρώην σύζυγός μου...
    Με την ευκαιρία... αν μου επιτρέπεις... ένα προσωπικό "ευχαριστώ" στους ανθρώπους που έδωσαν αίμα αλλά και αιμοπετάλια στη μητέρα μου -χάρη σ' αυτούς, η ζωή της είχε πάρει παράταση έναν ολόκληρο χρόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΝΤΡΟΥ...
    Να...Βλεπεις;;; Αυτο λεω...
    Υιοθεσια ενος παιδιου με μεσογειακη αναιμια, η πολυμεταγγιζομενο...
    Γνωριζετε ενα ατομο που ζει...χαρη σε σας...
    Μη σου περιγραψω...Φανταζεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαχαίρη σε άφησα εσένα και την φιλεναδούλα μου την Φυσικένια για αργά αργά.
    Ρίξε μια ματιά στην απάντηση μου στα σχόλια της ανάρτησής μου.Νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον και θα σου αρέσει.
    Με την ευκαιρία.Ο σύντροφός μου έχει 0 ρέζους αρνητικό!Όταν κάποια φορά πήγαμε να δώσει αίμα σε κάποιον φίλο και τους είπαμε ότι έχει ορθοστατική υπόταση μας έδιωξαν με τις "κλωτσιές"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν ξερω τι αιτια εχει η ορθοστατικη υποταση αλλα δεν θα σας επαιρναν αιμα αν ηταν βλαπτικο...
    Η Ομαδα του συντροφου ειναι παντως ολα τα λεφτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή